16-05-14 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Silvie - WaarBenJij.nu 16-05-14 - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Silvie - WaarBenJij.nu

16-05-14

Door: Silliebillie

Blijf op de hoogte en volg Silvie

16 Mei 2014 | Nederland, Schiphol

16-5-14
Atlantische oceaan
Zo, mijn eerste verslag. Welkom op mijn reispagina. Ik zal proberen om regelmatig een verslagje te schrijven en foto's up te loaden van mijn avonturen. Hopelijk blijf ik voldoende inspiratie houden om deze regels te kunnen typen. Momenteel bevind ik me boven de oceaan ter hoogte van New York. We buigen af richting de Carribean om zo naar Lima te vliegen. Ik ben nu ongeveer op de helft schat ik zo in. En ik heb mijn eerste film en mijn eerste dutje er al op zitten.
Ik voel me prima, vol zin en energie om avonturen te beleven. Net als vroeger :). Ik ben nu op mezelf aangewezen, samen met mijn gedachten. En tot nu toe bevalt dat heel goed. De piloot vertelde net dat het rond de 20 graden is in Lima; een heerlijke temperatuur dacht ik zo. Ik word opgehaald door mensen van het hostel waar ik 1 nacht zal blijven. Morgen brengen zij mij weer naar het vliegveld en reis ik verder naar Cusco. Hopelijk kan ik ergens in de buurt wifi vinden dan kan ik dit verslagje ook daadwerkelijk uploaden en kunnen jullie allemaal meegenieten! En aangezien je dit nu aan het lezen bent, is dat gelukt! Ik ga zo aan mn tweede filmpje beginnen want eigenlijk heb ik niet zo veel te melden. Ik zit hoog, buiten is het koud, de stoel is hard (net als mijn kont) en de buren zijn niet gezellig. Helaas pindakaas. Tot de volgende keer!

  • 17 Mei 2014 - 09:31

    Krista:

    Leuk om je avonturen mee te lezen! Zit je in de buurt van de zee? Je kan daar ook leuk golf surfen. :)
    Een hele fijne reis. X

  • 17 Mei 2014 - 09:47

    Jos Van Zon:

    Fijn te lezen dat je reis voorspoedig gaat.
    Hier wordt het ook 20 graden haha.
    Zijn het mooie films daar in het vliegtuig?
    Goede reis verder en veel plezier daar.
    Ik blijf je volgen .
    Groetjes vanuit het zonnige Dreumel xx

  • 17 Mei 2014 - 10:27

    Marga:

    Die avonturen van vroeger ja ,haha, zeker zo spannend. Gerustellend berichtje ook,afgelopen nacht. Op naar de winter,daar aan de onderkant van de wereld. Blijf schrijven zoveel als lukt . Xxx mam

  • 18 Mei 2014 - 13:49

    Bernadette Van Heiningen:

    Hoi nicht van me ,
    Fijn dat we , al is het op afstand jou kunnen volgen . Leve internet .
    Ik hoop dat je zoveel mogelijk schrijft , dan gaan wij meegenieten :)
    liefs Bernadette

  • 18 Mei 2014 - 15:09

    Jan:

    Cool, vliegen is altijd nog beter als liften. :-)
    ga je amuseren, ik blijf je blogs volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Zuid-Amerika

Mijn eerste grote reis ALLEEN!

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Chao!

19 Juni 2014

In the Copa..Copacabana..

16 Juni 2014

Puno

15 Juni 2014

Daaag Peru! <3

10 Juni 2014

Afscheid Inca-vallei
Silvie

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 7410

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: