20-05-14 - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Silvie - WaarBenJij.nu 20-05-14 - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Silvie - WaarBenJij.nu

20-05-14

Blijf op de hoogte en volg Silvie

20 Mei 2014 | Peru, Urubamba

Hola!
Ze zijn er hoor! De tafels en stoeltjes voor de kinderen en de juf. Ze waren vanmorgen natuurlijk niet op tijd, maar dat geeft niet. Ze zijn zo mooi! Tijdens het wachten op de stoeltjes ben ik samen met Wimmie en Raymi naar de Pronoei geweest waar ik de komende weken ga werken. Het is een klein gebouwtje met twee ruimtes; 1 voor de les en 1 voor het eten. Stijna en Linda hebben het klaslokaal al leuk aangekleed met slingers, woorden en rups en allerlei andere kleurrijke dingen. We zijn nu bezig met een kalender maken, zodat de kinderen de dagen van de maand kunnen leren. En we zijn hoedjes aan het maken voor de parade van zondag. Dan gaan alle kinderen van de Pronoei's in een parade lopen, waarheen of waarom weet ik niet. Ik geloof dat het een feestdag is. Ik loop gewoon mee, gezellig! Morgen begin ik met het schuren en verven van de tafels. Deze moeten maandagmiddag om drie uur klaar zijn want dan komen de ouders van de kinderen ons bedanken voor de spullen. En jullie dus ook! Bedankt voor alle donaties! Het geld kan hier zo goed besteed worden! De stoeltjes zijn echt aan vervanging toe, sommigen vallen bijna uit elkaar. Ook willen we het geld besteden aan nieuwe schoenen voor alle kinderen zodat ze zondag in de optocht allemaal nieuwe schoenen hebben, hoe gaaf is dat! Er zijn kinderen die heel slechte schoenen hebben, de tenen komen er uit. Dus dat is ook wel nodig. Ik heb het ontzettend naar mijn zin hier! Al mis ik mijn schatje ook wel :( .....en mijn gitaar.
Dikke kus Inti Silvie

  • 20 Mei 2014 - 21:35

    Marga :

    Ik zit natuurlijk startklaar om al je verhalen te lezen. Wat leuk allemaal daar , als het wat dichter bij was zou ik 't ook helemaal geweldig vinden. Leuk dat 't geld zo precies op de goeie plek komt. Ga zo door Inti-tje dat betekent dan zonnetje hahahaha XXX

  • 20 Mei 2014 - 23:43

    Uw Minnaar:

    I am missing you too, but I am happy that you are enjoying everything!! We will be together very soon :D I LOVE YOU!

  • 23 Mei 2014 - 07:55

    Kim Janssen :

    Leuk je verhalen te lezen!! Ook mooie foto's, ziet er super uit daar! En je verblijf ziet er ook goed uit, waarschijnlijk erg luxe voor de mensen daar... Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, jij gaat daar een geweldige tijd beleven, geniet ervan!! Wij genieten een beetje mee vanaf hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Urubamba

Zuid-Amerika

Mijn eerste grote reis ALLEEN!

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Chao!

19 Juni 2014

In the Copa..Copacabana..

16 Juni 2014

Puno

15 Juni 2014

Daaag Peru! <3

10 Juni 2014

Afscheid Inca-vallei
Silvie

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 7420

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: