Gevonden!! - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Silvie - WaarBenJij.nu Gevonden!! - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Silvie - WaarBenJij.nu

Gevonden!!

Blijf op de hoogte en volg Silvie

06 Juni 2014 | Peru, Urubamba

Hola mi amigos!

Vandaag hebben we eindelijk het kruis gevonden hoor. Het was een flinke klim van ruim een uur, maar dan word je ook beloond met een prachtig uitzicht!! Mijn benen zijn nog niet helemaal gewend aan het klimmen, dat had ik al wel gemerkt bij Salineras. Dus ook deze klim vereiste het benodigde doorzettingsvermogen en natuurlijk de psychische ondersteuning van Fernando. haha. Prachtig was het boven! Jullie kunnen meegenieten met de foto's!

Mijn werk hier in Urubamba zit er alweer bijna op.....wat gaat de tijd snel! :(
Morgen werken we voor de laatste dag op Pronoei Tarapata. Ik ga de kleintjes wel missen hoor. Als je elke werkdag met ze bezig bent, raak je er toch een beetje aan gewend. Sommige bengels zullen me nog lang bij blijven. Hopelijk krijgen ze allemaal de mogelijkheid om te doen met hun leven wat ze graag willen, wat dat dan ook mag zijn. Zoals ik vertelde heb ik nog een klein bedrag over van de donaties. Hiervan wil ik graag een nieuwe vloer leggen in het klaslokaal. De stoffige bende van nu moet echt weg. Helaas is het bedrag niet groot genoeg om dit voor elkaar te krijgen. Maar... er is hoop. De burgemeester heeft 4 jaar geleden beloofd een nieuwe vloer te schenken aan de Pronoei. Helaas is dit nog niet gebeurd. Maar, zo makkelijk komt hij er niet onderuit. Vrijdagmorgen gaan Professor Rafael en Profesora Guana langs de burgemeester om te vragen hoe het nu zit. Wij hebben genoeg geld om voor de materialen te zorgen, dan moet hij de manuren betalen. Goede deal toch? Ik ben heel benieuwd wat hij zegt! Er is in Urubamba genoeg geld voor feestjes,; bijna elk weekend wel iets, maar er is geen geld om een fatsoenlijke vloer in een kleuterschool te leggen. Naja, er worden hier duidelijk prioriteiten gesteld. Ik houd jullie op de hoogte!!

Dit weekend gaan Anke en ik naar de Macchu Pichu. Ook daar ben ik heeeel benieuwd naar! I'll keep you updated!!

Dikke kus van ons!

  • 07 Juni 2014 - 18:18

    Jeffrey Van Zon:

    Hey,

    Leuke verhalen! Ben benieuwd wat je van de Machu Picchu vindt. Vergeet ook niet naar de Wachu Picchu te gaan. Die berg ligt er naast en vanaf daar heb je super uitzicht.

    Wel op tijd gaan, geloof dat er maar 300 man per dag op mogen!

    Veel plezier,

    Jef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Urubamba

Zuid-Amerika

Mijn eerste grote reis ALLEEN!

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Chao!

19 Juni 2014

In the Copa..Copacabana..

16 Juni 2014

Puno

15 Juni 2014

Daaag Peru! <3

10 Juni 2014

Afscheid Inca-vallei
Silvie

Actief sinds 13 Mei 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 7418

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: